Sunday, June 17, 2012

Nukilan malam minggu..


Hollaaaa..
Tajuk diatas tiada kaitan dengan mat rempit walopun malam minggu adalah malam mat rempit mencarik publisiti... Ini kisah malam minggu aku pada hari ni..
Sejak akhir ni aku memang kebizian.. Dengan event dan program sana sini kalah bos.. Biasa ler kuli memang over.
Pelik tak? sepatutnya aku abiskan masa untuk tido tapi may be penangan EURO telah memaksa aku untuk tidak tido.. Setelah seharian bertugas di Pasar Tani Tasik Permaisuri tadi.. Pegi sebelum subuh, balik umah dah nak masuk waktu asar.. On my way balik rumah tadi  dari Tasik Permaisuri my skandal teringin nak makan durian..
Alahai..
Dek kerana sayang layan je laa walopun aku tau aroma King of Fruits ni sangat memberi impak yang besau pada aku..
Dan bagi aku anggap je laa ianya bertujuan meraikan Hari Bapa untuk my skandal yang telah bergelar AYAH kepada 3 kiddies sejak 9 tahun yang lalu...
Ouwh..
Planning esok nak berjimba di Kolumpo.. Itupun kalo keadaan jerebu dah beransur okeh..
Then, chiowww...
Published with Blogger-droid v2.0.5

No comments: