Wednesday, January 23, 2013

Terasa dihargai dan disayangi

Sekejap masa berlalu, aku pun dah 3rd trimester.. Perut ni sekejap macam besar sangat sekejap kecik.. haishhh.. main cak! cak! pulak si baby nie. Apa pun ramai disekeliling aku yang tersangat excited dengan bakal baby yang aku lahirkan ni...

maklumlah dah 7 tahun alam itu telah aku tinggalkan dan sekarang aku mengalaminya kembali. banyak yang aku rasa lain benar pregnant aku kali ni tak macam masa aku ngandungkan kakak, totoi dan my little bee.. may be, sebab ramai yang caring tentang aku sekarang ni samada kat rumah mahupun opis.. walaweh.. bertuah raso eh badan! hehehe...

Last week, bila encik wan dapat tau ada ekspo barangan baby dan kids terus dia ajak aku gi window shopping yang pada mula asalnya.. tengok-tengok encik wan yang ter'over'.. hehehe... seronok sangat sebab my kids pun teruja memilih barangan untuk my new baby nie...Alhamdulillah...


Yelah.. masa aku pregnant 7 tahun lepas, my kids semua kecik dan tak ambik endah tentang mamanya.. hehehe.. sekarang terasa diri disayangi dan dihargai oleh anak-anak... tak caye tengok gambo my little bee nie..
Dan... taaadaaaaaaa...
Inilah hasil shopping sakan di ekspo tersebut..
Katanya nak window shopping je... hehehe...
Apapun, i love you encik wan! *peace



No comments: