Tuesday, October 5, 2010

[adakah ini sentap?]

sehari selepas hari ulangtahun kelahiran dee~~~
agak biasa--biasa jerk di rumah cuma hot di pesbuk~~ maklum laaa owang glamer memang gini tatkala hari bahagia menjelang! wish dari yang tersayang baek my skandal, daddy atau pun my mak... biorlaaa dee berterus terang, ianya seakan berlalu seperti hari biasa... maklum laa hari-hari adalah hari jadi dee alasan mereka... adakah ia patut? ouch, perasaan dee? erm.. ada laa rasa macam sedey gak sebab tak de sape di sisi yang wish... dee tak kesah cuma sentap..adakah itOo maksudnya tak kesah? korang pikir sendiri! kadang kala terpaksa ambik pendekatan yang 'mereka' tu agak sibuk dengan kehidupan seharian walopun ianya tak laa teruk mana... [korang paham ke apa maksud dee? balun laa kan?]
maka, memandangkan mee jenama sedap ada dalam kitchen kabinet~~~ jeng!jeng!jeng! berlaku... dee masak untuk diri sendiri dan my skandal dengan ditemani my little bee... perasaan kala itu maseh buat-buat biasa walopun ati menangis sape tau... bila terimbas kenangan lampau tahun lepas birthday dee dibuat besar-besaran... tapi skang?
huh..malas untuk berkata dan mengata sebab apa yang diperkatakan semua ada link--link ngan dee~~~ simpan dalam ati batOoo nie! sekian!
** ikut ati nakal nak gi berjimba jerk ngan my BFF tapi bila pikir kuarga terus tak jadi! adakah ini dinamakan SENTAP? Haaaisssh!
Photobucket

No comments: