Sunday, October 24, 2010

[sudaa tiada privacy lagikss]


blog memang sebuah diari elektronik yang tiada privacy [bila dee tak privated kan? ] tapi tuu laa hakikatnya! semua orang bley baca ketidak puasan ati... keseronokan... kebahagiaan... skang dee berada dalam situasi yang sangat blur--blur! ada dee kesah? korang baca jerk at least boley tolong pikir apa yang patut dee atau korang buat bila berada dalam situasi sebegini! dee mau jadikan blog nie blog yang telus okeh! ececeh~~~ooouuccchh!
perasaan menyampah mula meluap--luap bila dee bangun awal pagi! tapi bila seseorang bangun dengan kadar yang melampau kelewatannya lepas tuu mula nak marah--marah dan buat spoiled sana sini! sepatutnya hujung minggu merupakan hari yang sangat seronok apabila berada di umah, tapi TIDAK untuk hari nie! huh~~~ okeh tak mo cerita banyak! ati menangis sape tau!

motivasi dee : mengatasi marah dengan diam

Kemarahan nie akan terjadi pada siapa saja, bila--bila , dan kat mana-mana saja. Bahkan, oleh hal-hal yang sebenarnya sangat sempoi dan seharusnya dapat diatasi dengan tenang sekalipun bley gak nak marahkan? Ketika seseorang sedang marah, tak diragukan lagi berbagai hal yang paling nekad, aneh, dan menakutkan pasti terjadi! Maka, dapat dipastikan bahwa kemarahan ini akan menimbulkan effect yang sangat buruk dan kadang kala baik bagi diri sendiri maupun bagi orang laen... amacam orang tuuu, ada bran? hukhuk~~~

Photobucket

No comments: