Monday, November 22, 2010

alkisah KOPI

keburukan kopi hanya tipu belaka okeh!


1 ) dikatakan kopi itu tidak baik , sedangkan itu minuman nabi
2 ) Kopi dikatakan mempunyai kafein sedang kan setiap minuman dari tumbuhan mempunyai kafein , kalau kafein tidak baik mengapa kita minum air teh ?
3 ) dikatakan kafein menyebabkan otak lembab , namun kafein terdapat dalam kopi yang merangsang stimulasi otak
4 ) Dikatakan kopi boleh meyebabkan mandul , sedangkan kopi lah yang mengaktifkan rangsangan seksual
5 ) dikatakan kafein tidak baik untuk kesihatan, sedangkan dengan meminum kopi kita dapat mengelak diabetis
6 ) minuman kopi adalah para ilmuwan islam seperti IBNU SINA yang telah mencipta kopi herba dan minuman nabi  , yang semestinya berkhasiat dan sesungguhnya nabi tidak pernah berbohong
7 ) kopi juga adalah minuman kegemaran yahudi dan orang barat ...pelik?? mereka yang buat fatwa , mereka juga lah minum ..sebab apa mereka tak nak manusia jadi pandai
mereka nak manusia jadi BODOH supaya kita yang ikut ni pn percaya ckp mereka
8 ) bukan untuk membandingkan...cuba kalian lihat profeser di luar negara dan cuba lihat kebanyakan usahawan cina yang maju..dan cuba pergi ke majlis esklusif , yang dihadiri orang ternama terutama dari barat minuman apa yang mereka minum ? sudah tentu kopi...........
9 ) Cuba kalian siapa pemilik starbucks ? YAHUDI.....

Kopi tidak hanya amalan sebagai teman untuk mengusir mengantuk dan membuat kita tetap 'bertenaga', namun juga punya manfaat lain yang membuatkan anda dan pasangan senyum lebar.


Selain mampu menghilangkan pening, kopi juga memiliki manafaat lain untuk pasangan, iaitu membuat sperma berenang lebih cepat dan merangsang kesuburan lelaki.


Seorang lelaki yang rutin minum secawan kopi setiap pagi memiliki sperma yang mampu berenang lebih lincah dibanding lelkai yang tidak pernah minum kopi di pagi hari. Ini sudah bagus, bagaimana pasangan Anda?


Mereka yang mengamalkan kopi secara rutin setiap harinya memiliki kualitas sperma yang jauh lebih sihat dibanding yang tidak mengonsumsi kopi. Kandungan kafein dalam kopi membantu sperma mampu berenang lebih cepat selain membantu mempertingkatkan sperma air mani.


Nah, minum kopi ternyata ada manfaatnya. Minuman kopi yang menjadi sebutan dan pilihan ramai kerana terbukti khasiatnya ialah Kopi Herba Untuk Lelaki Dan Wanita ini.


Digabungkan bersama 23 jenis herba terpilih yang bersesuaian dengan permasalahan wanita dan lelaki masa kini.Pengamalan herba melalui minuman kopi telah menunjukkan perkembangan yang memberangsangkan. Kopi Herba Untuk Wanita - Kembali Dara cafe ini begitu sesuai untuk masalah dalaman wanita. Dan untuk lelaki turut disarankan agar turut serta dalam usaha prihatin pada kesihatan tubuh badan agar keintiman bertambah harmoni amalkan Kopi Herba Untuk Lelaki -Teruna Cafe pilihan yang tepat. Kopi ini adalah kopi herba terpilih yang sesuai dijadikan minuman harian.


Dengan hanya 2 kali sehari anda mengambil kopi ini, anda akan merasa nikmat dan khasiat yang terkandung didalamnya. Cuba Dulu. Anda akan tahu rahsianya.


    Dapat mengecutkan pintu rahim
    Melancarkan perjalanan darah dan menambah kekuatan tenaga batin
    Menghilangkan keputihan dan bau
    Memecah dan menyeimbang lemak dalam badan
    Menegang dan mengejapkan payu dara
    Merawat dan menyembuhkan luka bahagian faraj


Hanya Lelaki Tahu Rahsia Wanita...


    Menambah tenaga dan tonik seks
    Melancarkan perjalanan darah dan membuang angin
    Memulihkan urat saraf
    Memecah dan menyeimbang lemak dalam badan
    Membuang toksin dan mencuci buang pinggang
    Membuka selera dan menambah kelazatan jimak


lebey - lebey lagik bila korang minum...
KOPI JANTAN ngan KOPI JANDA..hikhik

1 comment:

Azizan Zolkipli said...

kopi minuman nabi ? Erkkk, tak pernah tau lah sebelum ni !