Friday, February 25, 2011

Ladies Nite Betina Gedikss!

dee meluat dengan U***..
memang dee sorang yang addict ngan U*** tapi dee benci tengok segelintir pengikut yang hanya orang bawahan malah AJK pun bukan tapi Ya Allah, kadar kegedikan dan mengada-ngada diorang nie buat jantan s**l suka, dee dan geng yang benci akan kegedikan terus menyumpah, betina gedik pulak huru hara bila dapat peruntukan untuk buat mesyuarat cawangan... pas tu balik umah kol 5 pagi, maklum laa malam Jumaat yang suci dan murni nie haruskah kita habiskan dengan party ladies nite?

apa laa nak jadik kan?
dee memang menyumpah seranah geng-geng gedik cam boh*** tua ngan rambut gerbang nie! masalahnya, bayangkan sorang perempuan yang dah berumur join U*** untuk menghilangkan stress kehidupan kononnya pun sama terjebak.. sedangkan dulu beliau sangat dihormati.. rasanya sekarang, anak menantu pun hilang hormat!

bukan bermaksud dee benci UMNO... Dee benci ngan mereka yang mencalitkan arang ke UMNO dengan perangai keji diorang..eeeiiighh.. sesape yang baca dan terasa berenti laa sebab dee tau korang dan korang memang mengikuti blog jahat mulut dee nie kan? Jangan asyik dengan Ladies Nite je.. tapi ingatlah Malam Pertama kita dikuburan nanti.. Renung-renungkan!

1 comment:

afsal_8281 said...

shima...
mcm susu la kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga

kes ni pun sama juga
sbb sorg dua perangai mcm tu semua org pmpuan U*** akan dicap gitu..
tak kata org pmpuan kat P** ke P*R atau lain tu baik tp tu lah...

aku tau ko tak mcm tuhhh