Sunday, June 5, 2011

adakah ini entry yang 'down'?

ada diantara kawan yang mengikuti blog nie bertanya, 'mengapa terlalu banyak kesah duka?' aku jawab bersahaja 'biasalah lumrah hidup.. Allah menguji hambanya.. Dia rindu mendengar suara rintihan doa hambanya' [ayat pinjam...huhu] bukan apa, memang aku rasakan sangat down sejak akhir-akhir ni, aku cuba ceria macam biasa sehinggakan di opis pun kawan-kawan sedar dan tahu aku di takuk mana.. takkan nak buka pekung didada.. apa yang boleh aku pusingkan reason aku.. bior setimpal dengan memek muka aku nie.. balik rumah bagaikan tiada apa cuma anak-anak penguat semangat dan rakan bergaduh sayang.. untuk bersemuka dengan dia, aku rasa aku tak layak sebab aku tak perfect.. aku nie pencacai je wookksss! idop pun tak berharta! aku degil? memang aku degil.. tapi aku sedar sedikit akan kedegilan aku dah semakin merosot, korang tau kenapa? skarang bila marah, aku masuk toilet then termenung depan mirror dan ambil wudhu'... rasanya itu jalan terbaik kan? Ouwwhh, ok.. aku chow lah! sedang aku menaip aku diintai oleh seseorang.. agaknya tak sabar nak baca blog aku nie.. Okieeesss! nite!

**kata kunci -- aku masih seperti dulu cuma aku terkilan!




No comments: