Thursday, June 30, 2011

seminggu yang terus berlalu...

Minggu yang sangat sibuk..
Istilah yang macam gamp*** jer. Bukan sebab aku keje tapi terlalu banyak peristiwa mengejutkan Dan tak terduga dek akal berlaku di sekeliling aku.

Bermula Dari Senin, dah mula menampakkan kesuraman apabila mendapat perkhabaran yang MAK abang rodi dah meninggal dunia jam 11 pagi. Yang pergi tetap pergi.. Takziah Dan banyakkan bersedekah Al-Fatihah buat arwah.

Selasa macam biasa..
Terus berlalu!

Rabu datang Dan tak terduga aku dikejutkan dengan berita yang hampess bila bos aku kena tukar cawangan maka, aku bakal mendapat boss baru? Ouwwhh.. Bertukar pemimpin, kalo dulu corak pimpinan ala Tun M tapi mungkin yang baru ala Najib kot? Hehehe... Yang sedih bila boss aku sendiri terkejut diberitahu oleh seorang reporter TERJAH (nampak sangat suka jaga tepi kain Kak Limah kan)... Boss aku belum sempat bukak Surat, tapi reporter ni boleh naik sampai opis aku tingkat 3 semata-mata nak g tau boss aku.. Memang hangen aku tengok makcik ni.. Nak cerita lelebey aku Akan wat entry special pasal boss aku.. Tunggu je lah!

Khamis penuh rahmat..
Anak aku si Daniel pulak demam Dan muntah-muntah.. Waduh, apakah ini dugaanMu? Aku redha Dan pasrah. Dengan perangai anak-anak yang semakin membesar Dan kenakalan yang melampau kadang Kala buat aku terkesima bila my skandal tiada di sisi... Huwaaaaaaa...

Lagi Hal nak cerita bila kawan-kawan Putrajaya ajak join Holiday ke Haadyai pada 16/7 sampai 19/7.. huhu.. Hati sangat gedik, tapi aku tau halangan setebal Dan sekeras tembok German.. Korang pernah tengok tembok german tuu? Hehe.. Sori, aku pun tak pernah... Arrghhh apa-apa aje! Bior ku pikir..

Adusss penat lah tangan..
Nak tido sebab 'capek'.. Bye all!



Sent from my iPhone

No comments: