Tuesday, June 21, 2011

**Omongan kosong aku

Fuih.. seminggu dah aku tak updated dan jenguk blog nie.. bizi memfotostat dan skop keje dah macam opis boy skang sejak unit kami sedang melancarkan pilihanraya Pasar Tani Wilayah Persekutuan.. mana ada orang yang terror mengolah mesin, dari tak pandai me'repair' mesin terus jadik technician.. alahai idop! Dalam kekalutan nie jugaklah my skandal sedang berhempas pulas out station kat Kuantan.. [hurmmm..nak kena gi spot check gak kat sana tuu... hahaha..tetiba *wink*wink] Aaarghh entry ku semakin lari topik.. Ooh tidak!

Esok aku ingat nak plan cuti..bley ke aku plan seraya beritahu pada boss aku? siot.. boss aku gi kursus tapi itu tak bermakna aku hoorey okeh, aku tetap ambik cuti tahun.. banyak benda aku nak urus esok, dengan report kad my kids si kakak dan abang jugak pakcu yang memang menjadi tanggungjawab aku... pas tu, aku kena berhempas pulas uruskan bisnes aku nie.. huhu~

Baru nak gi ambik report kad, aku dah seriau semacam malam nie.. hahaha! sangat sengal mama kamu nie! Okiesss.. nak tido lah.. eh, tak.. nak main farmville! hahaha~ adiooosss


No comments: