Thursday, June 23, 2011

anakku dan sazali.. erk..salah tajuk! **peace

Sawadikap..
Alhamdulillah selesai bab sekolah my kids, ke hulu ke hilir seharian.. Ada pulak tu cikgu tak caye aku ni mama pada hero dan heroin aku.. Alahai hidup! ( terasa seperti muda remaja wah.. Hehe )

Hero aku Fitri Daniel aka totoi.. MasyaAllah, cukup ligat Dan lasak dia disekolah.. Bab study, dia adalah tergolong dalam anak yang cemerlang.. Thanks God! Alhamdulillah.. Cuma cikgu Ada mengusik tentang kawan baik totoi adalah seorang GIRL.. Waduh, kok aku bakal punya menantu? Waduh.. Hihi.. Yang best tuu Nama girl tu NurShahFitri.. Cikgu kata Nama pun sama macam janji.. Hehe.. Dan paling aku tak sangka selama ni aku Dan my skandal mati- mati ingat totoi kelas last rupanya kelas dia adalah kelas yang terbaik... Hurm.. Hero aku ni!

Abis je jumpa cikgu totoi yang peramah tu aku terus bergegas dengan rombongan aku ke kelas si kakak aka Julita Alisha.. Sib baik cikgu kakak ni tak mesra sangat kalau tak mau baper jam lak aku berborak macam cikgu totoi tadi.. Hehe..

Huh, hero Dan heroin aku memang jenis mentelaah last minit, perangai hodoh aku kot? Mana sempat baca boleh jawab.. Tapi, ini masih terlalu awal untuk membuat penilaian terhadap mereka.. Berdasarkan keputusan, hero aku memang low profile, tak pernah tunjuk minat tapi dia boleh menjawab dengan baik, si heroin aku lak agak merosot Matematik.. I must do something! Hoho..

Pakcu baru nak UPSR tahun ni.. Kena push jugak tuu..

Huh, berat tanggungjawab aku! Semoga dipermudahkan Kami dalam segala apa yang Kami lakukan Dan terangilah hati Kami.. Amin!

T__T gambar makcik kecik aku yang ter'upload'... sayang makcik kecik nie! hehehe~~~





Sent from my iPhone

No comments: