Wednesday, June 8, 2011

setelah 2 bulan ~

my skandal kembali out station setelah 2 bulan tak de keje luar.. biasa lah bila bekerja dalam bidang engineering perlu siap sedia! uhuk!uhuk! ayat penyedap hati! tambahan pula sekarang nie di jabatan-jabatan kerajaan memang kurang projek pembinaan... ada projek selain Pahang, sedang run projek Kota Kinabalu.. takkan my skandal nak jaga lagi site situ setelah hampir 3 bulan dok kat sana? ye dok? ade yang mengalir air mata duyung kang! kelihatan seperti aku happy ke? tipulah jika aku happy dan melonjak kegembiraan kalau boleh nak aje ku suruh my skandal dok kat umah, pegi balik keje ikut opis hour tapi apakan daya aku.. aku bukan KP pun.. huhuhu... dia keje pun untuk bahagiakan aku dan anak-anak.. ye dok? dengan keadaan gawat ekonomi skarang,  roadtax 3 vehicles aku yang nak mati bulan 8 dan 9 berturut-turut.. nak raya lagi.. baju kurung raya lum tempah, selalunya time gini dah siap dah! sedih jugak.. tapi aku tak kisah sebab ramai antara kawan-kawan aku yang baru beli rumah mengalami nasib yang sama, dengan insurans rumah nak bayar.. monthly rumah tak yah cakap lah cuma nasib aku baik sebab my skandal seorang yang cukup berhati-hati dalam pengurusan kewangan nie...  bila dapat claim bayar rumah 3 bulan terus.. sib baik 2 bijik kereta tuu dah abis bayar kalau tak, sah punah dan aku ngan my skandal jadik peminjam tegar bank rakyat [bank pilihan anda]... Okeh, selesai sudah cerita aku! Menanti hari nak gi berjimba kat Kuantan je.. tambahan pulak my kids sibuk nak jalan macam dulu-dulu... hurm... Okieesss! nanti sambung! daaa....



No comments: