Friday, August 12, 2011

Duit merubah segalanya

Salam sebelum berbuka puasa dan masih dalam Ramadhan ke-12... Nak bercerita tentang sorang kawan, masih panassss Dan ianya baru sahaja berlaku.

Around jam 4 petang tadi..
Muka dia agak masam sebab aku lambat Dan tak seperti yang dijanjikan. Ok fine! Dia bawak kete dah macam drifter formula one. Agak menakjubkan Dan Ada jugak buat aku rasa terkujat.. Erk! Tu lah yang mampu aku katakan.

Singgah umah sorang kawan ambik barang.. Drifter meneruskan perjalanan! Perrghh.. Ambik ko! Jalan slow Dan jammed trafik light. Muka masing-masing dah macam haapaaa tah!

Singgah di petrol Pam nak carik ATM. Ok, dengan lemah gemalai menuju ke ATM Dan terasa malu pulak nak cek baki.. Maklumlah bulan masih muda.. Hahaha baki kat bank pun takat idong je.. Tetiba si kawan terkujat melihat amount dalam akaunnya. Berkira-Kira dalam kete..

Teruuuss ajak aku ke Bazar Ramadhan. Beli berbagai-bagai dengan muka yang sangat ceria.

See..
Wang boleh merubah segalanya.. Percayalah!

1 comment:

Dinda Iva said...

sabar banyak2lah kak eh..hehehe