Thursday, October 20, 2011

Laksa Sarawak tajaan

.

Melalui minggu-minggu terakhir before gaji memang memeritkan.. opsss..tapi InsyaAllah tidak bagi aku. Trust me rezeki ada di mana-mana tau bukan setakat keje je, malah lebih dari tuu... Haaaa.. tak perlulah nak beli maggi untuk makan seminggu before gaji kan? setakat stok bosan makan nasik okeh...hahaha..aku tak perli korang ek!

Okeh, hari Selasa lepas ~ wak (mamat MID) panggil kami seopis untuk menjamu selera dengan laksa sarawak.. buatan tangan seorang jejaka terlajak tanpa bantuan seorang wanita okeh! percayalah... erk, memula aku agak terkesima gak dengan ajakan yang aku ingat cuma ajak-ajak ayam tuu... tup..tup.. serius say~ sebelum terima ajakan tu aku cuba dok pikir akan rasa laksa sarawak yang pernah aku mamam masa holiday kat sana.. siyes, memang tak kena ngan selera aku! perasaan vodoh tu aku ketepikan, hati kawan kena jaga beb! kang touching lak... muahahaha~ 

Layan ~~ tapi laksa made by sorang mamat ni siyes sedap tang kuahnya.. tak macam laksa sarawak yang asli.. huk aloh.. boleh terkuar balik isi perut aku! yang ni bagi aku selera yang tak tajam ni sangatlah sedap dan tepat ngan selera aku.. aku tabik spring kat mamat ni! 

Aku nak cakap sikit kat penaja laksa sarawak ~ " tengkiyu beb! lenkali bawak lak mi kolok yang sedap! *peace yoah*"



Sent from my iPhone

No comments: