Friday, January 27, 2012

Picnic at Melaka Wonderland

Permulaan 2012 yang sangat ceria.. walopun dah hampir sebulan berlalu, kenangan tetap kenangan yang tak boleh dilupakan. Tambahan pulak aku bakal bergedik pula ke sebuah taman tema air di pantai timur.. adoohh! jalan sajer bak kata orang ganu.. pic yang aku upload ni serba sedikit pic yang telah di snap konon-konon celebrated our anniversary.. hangat beb! belum sempat kulit aku beransur pulih akibat terdedah pada matahari, dah aku nak gi lagi berjimba dengan ayorrr...aarghh.. layaaaannn.. tu yang penting iye dok? 

aku ngan adik-adik... eh silap my kids + pakcu..
si kecil yang sangat suka berposing...

my skandal pun nak gak bergambo gitu..

aku ngan my skandal haruslah bergambo bersama kan? kan?

jangan tak percaya yang mak aku pun dah pandai posing skang ni.. hehehe

my kids + pakcu pun nak posing gak...

Hurmm.. kadang kala begini lah cara nak dekatkan keluarga yang dah jauh, yang sedang sentap.. gitu ler seadanya.. lumrah hidup kena ceria sentiasa dan senyum.. okeh, peace yawh!



No comments: