Friday, February 17, 2012

IPAD KIDS LEARNING II

Salam Jumaat..

Mula mengembalikan kegemilangan dalam bisnes online.. tokeh emas? ouwh.. tu pasti.. [maklum ler ramai kengkawan yang dok perli jadik tokey emas..] maka, dengan tak pasal-pasal aku nak cuba line bisnes toys.. kiddie collections.. barangan bebudak.. macam best! sebab aku salah sorang yang suka beli barang 'meynan' my kids di online.. tetiba dapat lak line, so tak pasal-pasal laaa...

K.. macam aku, korang pasti rimas bila anak-anak main iphone.. ipad.. tab kita kan? bukan murah kita punya.. sekali jatuh ke, terhempok ke.. sure keciwa atau terguris jiwa sekejap.. hehehe... sekarang rasanya aku sendiri dah lega dengan kewujudan IPAD KIDS LEARNING II.. Ianya new design dengan same function with previouse IPAD KIDS* okeh.. 


Sesuai dijadikan hadiah buat anak-anak yang berumur dari 3 years  ke 7 years.. sangat berbaloi-baloi..  sedikit sebanyak ianya menarik minat anak-anak kecil ni belajar.. tak caya nengok gambo anak buah aku, Aqeef... lum setahun k.. :)



so.. apa lagik? 
ceriakan lah si kecil dengan memberikan suprise sebuah IPAD KIDS LEARNING untuk mereka.. Berminat? Boleh sms aku di 012-3262957 (Dee) atau email aku kat cheezyfunky@yahoo.com pasti berbalas..





IPAD KIDS LEARNING II
*New design - same function with previouse IPAD KIDS*
ORDER CLOSE ON 20TH FEB 2012
ETA : END OF MARCH 2012

My price : RM35 including postage
Deposit : RM15

FUNCTIONS :
* Letter, word, question spelling, song
* English & Chinese
* Size product : 18 x 24 x 1.5cm
* Colours : White 
* Use 3x 1.5AA Battery 


No comments: