Thursday, June 7, 2012

Pemaaf rupanya...

Mood menaip di malam keliwon..
Terpikir seketika sebelum tido ni, rupanya aku nie sangat pemaaf kan?


Contohnya bila my skandal usik.. aku akan mula kuarkan ayat "huh, tak nak kawan.." maka, dengan muka lawak my skandal memujuk..


Contoh seterusnya...Opismate
aku always kata "lantak dia laa..malas ambik port lagik" tapi bila si kawan datang terhegeh-hegeh rasa cam tak sampai hati lak.. alahai...


Dengan my kids pun sama...
ayat aku dengan mereka bila marah "ok, mama tak nak cakap dengan awak lagi".. tapi bila my kids mula buat muka lawak especially daniel.. terus sejuk hati ibu ni.. hukhuk...


Hurmmm...
Kalau nak tau, wanita ni senang memaafkan tetapi sukar melupakan.. So, ingat ye kawan-kawan..




Okeh laa.. abis dah ngomelan aku sebelum beradu.. Sunyinya sebab my kids semua dah tido.. Selamat malam my darling kat Bera tuu.. 


Nite semua!








Sent from my iPad




 

No comments: