Thursday, July 5, 2012

My BF

Hollaaaa kawan..

Lum tido?
Aku pun dah tak bley tido sebab dah tertido tadi, bila terjaga dah susah tido..

Alahai, tergerak nak updated blog pasal BF..


Hohoh.. Nak tau
Gambarajah di atas menunjukkan bahawa si dia adalah BF aku a.k.a my skandal yang selalu aku sebut-sebut dalam blog sebelum ni..

Kalau siang tadi aku dok cerita tentang GF maka setelah membaca komentar di laman muka buku, aku rasa ada baiknya aku post entry pasal BF lak.. Kang majuk lak BF aku.. Hehehe...

BF aku nie nampak je muka cam garang tapi sebenarnya dia kelakar dan gila-gila cuma dalam sesetengah perkara dia akan serius giler contohnya perihal pelajaran my kids..



Seterusnya gambarajah di atas ni lagi sewaktu BF bawak aku dan my kids ke Istana Negara Lama.. BF aku ni suka sejarah.. Pantang ada muzium mesti bawak kami semua untuk memupuk cintakan negara dan bangsa dalam jiwa anak-anak serta berterima kasih kepada pucuk pimpinan yang terdahulu.. (amboi.. Ayat baaeekk!)

Itu lah serba sikit cerita my BF..
Tapi apa tu BF ek?
Bagi aku laaa kan, BF tuu bermaksud Boy Friend.. Best Friend.. Bed Friend (ooppss, over lak.. Hehehe) boleh jadik juga Busy Friend bila time piling atau konkrit on site.. Hohoh..



Ok, nak tido laa sebab jiran sebantal aku, my little bee dah sibuk ajak tido.. Bye all!

No comments: