Thursday, September 27, 2012

Terkilan

Nukilan malam keliwon..

jauh disudut hati sedang berperang dgn rasa terluka.. menjadi punca aku serik melebarkan empayar kuarga.. aku takut aku terluka time aku macam ni.. emosi cepat terusik..

aku sedih sebab aku salah pilih pra-sekolah utk sikecik aku.. bee fobia sangat dengan apa yang berlaku.. sering diugut rotan oleh cikgu.. patut ke? yang buat aku lagi sedih bila orang yang patut bagi sokongan moral marah-marah aku dan perli bee.. selama ni akulah mak dan akulah ayah.. semua atas bahu aku.. jgn buat aku macam ni.. aku memang tak boleh terima semua ni..

sebab dia selalu tak sedar akan pengorbanan aku selama ni. penat di luar rumah di bawa balik.. aku tak selesa dengan cara dia tapi aku pendam sebab aku hormat dan fikir semua orang punya hak memilih.. cuma aku tak de hak! itu yang pasti..

ok... aku memang terkilan!

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: