Sunday, February 10, 2013

Luahan rasa di Tahun Baru Cina

Time cuti nie lah waktu emas untuk preggy woman cam aku ni berehat dan santai di rumah sendiri.. Sometimes, aku seronok berjalan ke sana sini tapi, entah kenapa mood aku tak kena pulak.. Mungkin sebab aku banyak pikir akibat kepenatan aku nanti...

Tapi, sayanglah... ada yang kurang mengerti, time macam nie lah nak ajak check in sana sini even, rumah mertua sekalipun memang tak selesa dah tambahan dengan aku yang kejap-kejap baring, duduk ni..

Maaflah...
Adakala kita perlu bersendiri...
Adakala kita perlu dimanja...
Adakala kita perlu bermuhasabah...

Bukan semua kehendak dapat kita turuti..
Kadangkala kehendak kita sendiri kita kuburkan sahaja
Tanpa memberitahu orang penting dalam hidup kita..

Aku bukan mengeluh
Cuma rasa nak meluahkan sahaja...

No comments: