Thursday, September 16, 2010

[One nite stand @ Pagoh]

dari Labis berpatah balek ke Pagoh~~~ kira one nite stand here! hehehe~~~ umah nie umah toksu... tiap kali raya mesti dan wajib ke sini~~~

kat sini my kids dan pakcu sakan maen beskal lama~~~ hehehe! macam pelik jerk diorang pandang beskal tuh!

[ala--ala model beskal pulak si pakcu ngan my kids nie]
[model beskal]
[my eisha + my little bee asyik masyuk ngan eskrem yang toksu buat]
di malam ari~~ dee ngan my skandal kepingin pulak nak makan mee bandung muar! per lagik meronda satu pekan untuk mencari kedai makan yang dah memulakan sesi urusniaga di ari raya.. tup..tup.. jumpa! Alhamdulillah! tapi sayang servis yang diberikan oleh si pekedai agak menyedihkan dan rupa mee bandung kedai tuu pun tak semenggah! huhuhu~~~ apakan daya! layan jer laaa! malam tuu wan berbual ngan tokchik sampai ke pukol 2 pagi~~~ erm...bagus laa!
sebelum bertolak balik ke Melaka semula~~~ kami bergambo mesra ngan toksu dan tok chik.. sebenarnya tok chik nie memang dah 37 tahun tak balik ke Semenanjung! whouch... tahap gaban laa rajuk beliau ngan kuarga... entah cam ne ada urusan tanah ngan Sime Darby tuu yang membuat beliau balik ke Semenanjung diterbangkan dari Sabah... TokChik nie pesara guru sekolah agama.. memang Ustaz laa! erm... dee sendiri tak pernah tengok beliau nie baru first time jumpa!


kenangan demi kenangan dee pahatkan dalam blog nie.. semoga ianya dapat memberi satu impak buat sedara mara, sepupu sepapat yang membaca! abis sudaa sesi jelajah Johor kali nie!
Photobucket

No comments: