Thursday, November 18, 2010

Kronologi of lembu qurban

ianya menjadi sebuah tajuk entry yang sangat over kan? Kronologi of lembu qurban~~ still remember lagik tak tajuk entry qurban bukan terkorban.. ceritera incik lembu nie pernah kuar dalam blog dee nie.. erm..pandai lembu nie posing kan? actually, dee tak pegi pun tengok lembu nie.. semua pixa ni hasil 'snap'an oleh my skandal dengan pakcu.. dee sedang berperang dengan senduk + gas + ayam yang sedang digoreng.. seharian didapur sesuatu peristiwa yang cukup menggumbirakan! [iye ke? versi 'chaparela']
dari awal sampailaa keje melapah... semangat macam ni yang kita mahukan. tapi sayang rata-rata remaja dan kaum 20-an di KL takmo terlibat dalam keje-keje amal sebegini.. tolong melapah..membantu dalam proses penyembelihan.. okeh, pixa sebanyak tiga puloh lebey gambo tapi ianya diuplod segelintir aje! [erk..segelintir? rasanya nie laa entry yang paling manyak pixa... huhu] layaaan bak kata fafau!






























Alhamdulillah.. selesai sudah sehingga laa sesi pengagihan daging dari rumah ke rumah... Semoga qurban ini diberkati olehNya! InsyaAllah!

No comments: