Monday, November 1, 2010

[ sekali lagi... ]


macam tak percaya kan? dee dipanggil interview untuk kali keduanya~~ jawatan apa? ouch.. biar laa rahsia cuma hint--hint jerk bley kasi... kalo berjaya interview nie, dee akan berkhidmat dengan pemakaian uniform yang ala-ala polis gitu... erm... dah kata Jabatan Imigresen kan... hikhik~~~ sah--sah nak kena pegi kursus induksi lagikss.. BTN dah tentu! adoyai...

my skandal pulak bley buat lawak sengal dengan dee! siap perli lagikss... "ouch, nampaknya Jabatan Imigresen memang betul-betul memerlukan khidmat ayang lah... dah dekat setahun interview pertama nie... huiishhh" sambil tergelak-gelak... dee jawab "tak pe laa.. dee nie saki baki yang lepas-lepas je kot.. awak gelak-gelak kang orang pegi tup--tup dapat.. pas tuu posting kat Jabatan Imigresen Johor.. apa kes? " [ntah apa dee nie kan? nak posting kat JB jerk... hahaha... lum pegi dah berangan~~ sigh!]

Photobucket

2 comments:

Kanda Jebat & Iva Saionji said...

Alhamdulillah...moga semuanya berjalan dengan lancar...

deatH_luVer said...

wOw..tahniah kak..
cari la pengalaman di tempat laen pulak kan..
so buhsan di sini..

kak..
induksi nanti.
akak g khusus jerk..
umum tak payah..
modul same jerk..

BTN pon same..
BTN tuh sekali dalam perkhidmatan awam..tak kira ar akak berpindah ke mane pon..
hehe..

sekian..

gud luck!!..