Thursday, July 19, 2012

Empayar Emas Sadur ~~



sebelum terus membebel..

"apa punya tajuk entry daaa?" hahaha~~

sejak akhir-akhir nie aku sangat rakus menjual secara online.. pernah ditawarkan untuk jadi agent kepada jenama handbags terkenal macam COACH, LOUIS VUITTON dan segala macam mak nenek.. aku bukan tak try tapi aku rasa segelintir masyarakat melayu memang tak mo beli yang original, lebey suka beli yang fake.. hukhuk... mungkin sebab harganya yang murah, dan seseorang yang jenis 2 bulan sekali tukar handbags sangat sesuai.. tuu pun tengok grade laa kalau kena grade yang dibeli sangat laa ditakuk tanah... dalam 3 minggu dah nampak kesan ada macam benang dah tercabut laa, retas jahitan sana sini... kesudahannya aku beli pakai sendiri je laa.. huhu~~ 
Itu cerita lama.. skarang aku jadik agent pada barangan kemas sadur pulak... fuih, kelas mak  jemah! dah keturunan mami jarum kena laa idop dalam kelompok mereka yang minat barang kemas walopun ianya emas sadur.. apa korang ingat mak datin tuu semua betoi kaa depa pakai.. banyak yang tak betoi dari betoi..sebab tuu depa beli bebanyak barang bley tukar-tukar pakai aksesori.. erk... 'jangan banned aku eh mak datin' hehehe... aku sekadar menjual barang perak 925/silver, emas 585/paun dan emas saduran tahan lasak dan luntur... apa? emas 916? Idok laa dee berani menjual emas 916 secara online.. tak berani rasanya jual.. rasa cam tak selamat jerk..

Berminat ke? Banyak lagi koleksi emas sadur dengan harga yang berpatutan.. Lawatilah laman bisnes blog aku k ~~



Rantai Leher Emas Sadur Korea & Loket
Harga - RM 60




Rantai berloket emas sadur  -- RM 50

apa-apa je laa..
terasa nak beli dan gatai nak order carik laa dee okeh...

yezzzzzaa! toink!toink!


No comments: