Thursday, July 19, 2012

Wedding Adik At Bahau

Actually tujuan aku ke Bahau untuk menjadi wakil pihak pengantin lelaki. Adik aku, Is kawen kan.. Is nie merupakan adik kandung aku yang di bela sejak dari lahir oleh kuarga bapak aku.. kami memang tak rapat may be sebab membesar bukan sesama kot. tapi bila jumpa macam adik beradik yang rapat giler.. cuma sejak arwah tok mak dan tok wan dah tak de, hidop Is agak kacau bilau sket.. merantau sana sini. susah nak citer kang lari topik...

Kuarga memang gamble sebab datang iring Is nikah cuma adik beradik, mak dan kawan mak sorang. tak de sedara mara dan sebagainya baik belah mak atau bapak aku.. bukan tak mo invited belah mak aku tapi atas permintaan adik aku sendiri memandangkan majlis diadakan sekaligus di rumah perempuan. Lagipun andainya terdapat cacat cela sesebuah majlis selalunya sampai ke cucu cicit orang dok cerita, iya dop? Maka, kami - kami sahaja lah yang datang menemani Is di majlis nikah dan sanding.. cuma aku dan my BF serta kiddee's jer tak tunggu sampai diorang sanding keesokkan harinya...

Panjang dah aku sembang.. Layan laa gegambo yang aku upload ni eh.. 
Buat mereka-mereka yang kami semua tak invited, jangan berkecil hati..Bukan apa, kalau invited sah-sah kena brainwash especially kalau yang ..tut...tut.. tut... ( tak yah laa aku mentioned sape orang tu, cuma kalau dia baca dia mesti terasa )Hidop macam anak-anak yang ditinggal sepi memang gini, selalu wat keputusan sendiri tanpa sapa-sapa pedulik.. Ada rezeki laen kali may be majlis doa selamat anak ke apa ke dan buat besar-besaran, InsyaAllah akan dijemput.. 

 Barisan Imam, Tok Kadi, Saksi-saksi, Ayah Pengantin Perempuan

 Adik ipar baru saya ~~ Dila

 Waiting

 Orang kuat dibelakang Pengantin Lelaki ~ Perasan tak my BF bley layan pakai baretta

 Daniel -- Macam orang kuat jugak laa

AKAD NIKAH
 Scene 1
 Scene 2


 Alhamdulillah.. Selesai sudaaa.. Aminnn
 Lafaz Taqliq
 Sign sijil nikah

MAJLIS BATAL AIR SEMBAHYANG


Selamat Pengantin Baru buat Is dan Dila!

My Familiessss ~ 

My Adik-adik 

FOTO SANDING 


Bukan aku tak sayang adik-adik aku ni, tapi kita tak bley tunjukkan sangat kasih sayang kita pada mereka. Nanti naik lemak pulak.

Till then ~ Bye

No comments: