Friday, June 3, 2011

majlis persaraan en usop

sekejap je dah tengah tahun..
diam tak diam dah hampir setengah abad gak laa aku menapak dalam dunia kerajaan nie.. silih berganti bos tuu pencen, ganti boss ni.. cam tuu rutinnya.. dan kali nie, boss yang agak rapat dengan aku pencen! Boss yang sangat sempoi menggelarkan diri  beliau 'PAKCIK'.. mana ada boss gitu kan? tapi, boss aku begitu! big boss aku panggil HAJI... memang boss yang sangat sempoi dan kelakar.. [bila time serius..serius laa beb!] aku suka cara dia cuma kadang-kadang dia over gak dalam bergurau.. huhu! argghh tak kesah, bukan semua boss selayaknya kita boleh bergurau sesuka hati cuma dengan en usop je laa! big boss aku kena tengok mood.. **wink! boss, ampun boss!hehehe~~

1 Jun lepas, staff unit aku meraikan en usop dan pemberian sedikit cenderahati untuk en usop sebagai tanda kenang-kenangan setelah 30 tahun berkhidmat dengan FAMA... setiap staff diberi peluang untuk berucap sepatah dua kata kepada en usop, tapi boleh plak aku terkedu! adoyai.. geng-geng seopis pulak gelak time aku nak cakap, tuu laa antara punca aku 'speechless' "**sorry en usop..I can't!" boley ke ayat tuu? hehehe~~ dalam suasana hening tu ada laa pandangan sayu dari en usop bila memandang kami semua.. 


Buat en usop, semoga berjaya dilapangan yang diceburi dalam alam pencen!


 [dari kanan -- abang nasha, abang rodi, shahril, abang izam]
 [dari kiri -- abang din, abang basit [bonzer]hahaha, dan en usop, tangan tu tangan abang isa]
 [cenderahati disampaikan oleh Tn Hj Mastro -- boss aku]
[cenderahati disampaikan oleh abang din -- boss hulu selangor]


Semoga segala memori sepanjang bekerjasama dengan kami, En Usop tak lupa ye! Halalkan makan minum dan terambik ke... heheheh! peace!


No comments: