Thursday, July 7, 2011

aku perlu cuti dan menyendiri

Hye Ollss!

tadi aku buat entry tajuk sabar... 
tapi aku rasa SABAR aku dah nak meletopss nie, apatah melihat rakan-rakan dok bergoyang kaki since tukar pentadbiran baru nie. tak ada kerjasama langsung! 

aku nie mana pernah luah mentah-mentah pada orang yang aku tak puas hati. paling tidak blog nie laa jadi pelepas amarah yang marah nie..  masing-masing ego, berlagak macam perfect depan boss baru tu. aku tak patut cerita di sini tapi aku rasa aku patut cerita. sorang manusia lagak macho dan ego serta mengandaikan semua kerja dia buat perfect dan terbaik. sorang lagi low profile tunggu di arah ke hulu ke hilir... sorang lagi mengaku boleh buat tapi kat belakang kutuk boss kaw-kaw.. ntah apa-apa ntah diorang nie.

aku? aku di posisi belakang tabir je.. 
memang dari dulu aku macam tu tak pernah nak enterframe lebih sebab aku sedar aku cuma pencacai dan sisa graduan yang kelulusannya tak boleh digunakan di mana-mana... 

aku nak cuti..
itulah yang terbaik sebelum aku muntah bila semua fail diletakkan atas meja aku dan mereka buat aku macam tak ada perasaan nak beristirehat macam mereka yang sedang berpoya dengan chat! Denagr je aku nak cuti semua manusia dalam opis tu macam tak BESH jerk.. maklumlah apa yang boss nak belum siap! ada aku kesah? sebab boss tak arahkan aku.. boss arahkan korang tapi korang yang sub- kan keje kat aku... 

Okiesss..
tengkiyu blog menjadi tempat melampias kemarahan aku yang merah menyala nie!


1 comment:

CEOMesinTaip said...

cuti je kak....jangan dok bagi muka sangatlah depa tuh...bukan reti hargai pon...huhuhu