Tuesday, July 12, 2011

No matter what happen Gary!




Hye Olls...
Hari neh dah 12 haribulan Julai. Lagi 11 hari birthday my besties! Tua dah nok.. Kalo korang nak tau, Gary sekarang tengah touching and merajuk dengan aku. Dia tak tahu yang aku kat sini pon tengah touching menusuk jiwe merajuk sentap kuasa dua dengan dia. Haa bagus dua-dua merajuk. So sape nak pujuk sape neh? Nak tunggu dia pujuk, memang tak ah. Nak aku pulak pujuk dia? Memang aku lah sebab punca dari aku disebabkan peristiwa petang Khamis tuu.. **Sentap! Walopun dua-dua keras kepala. Ape nak jadik pon tak tahu.
Aku memang sayang dekat besties aku neh walaupun dia tak tahu yang aku sayang kat dia (kan Gary?). Walaupun dia selalu tuduh kata aku lupe kawan. walaupun dye selalu marah aku kata yang aku ni jahat. Walaupun dia selalu malas nak bayar kete ngan kad kredit kat kaunter bank.. tak pe aku tolong bayarkan..  Dia suka makan wafer sedap tu untuk breakfirst, tak pe aku temankan.. Aku pun tau aku selalu susahkan ati dia.. huhuhuwaaaaa...
Tapi aku maseh anggap and sayang dia sebagai teman rapat. Dia memang sentiase ade dengan aku bertahun tahun yang lalu teman aku bila sunyi. teman aku bila aku tengah sedih, selalu tenang kan aku bila aku menangis histeria macam orang gila (pernah ke Gary?). She always be with me  no matter what happen. And thats what people call TRUE FRIEND. Dia lah kawan baik aku yang betul-betul sejati...
Tapi tadi aku call dia tengah praktis game boling atau... dia tak mo cakap ngan aku lagik? 




No comments: