Wednesday, July 6, 2011

Privasi handphone aku...

As salam kalian...

Salam 1 Malaysia jugak tanpa kompromi kaum! Erk.. hehehe! Rajin tetiba nak updated pepagi buta, ingat nak berkarya on da' way ke opis thru iphone tapi rasa cam wanita sibuk yang tiada masa depan pc pulak.. lain lah kalo aku dah memang tunggu masa nak tido dan berbaringan malas atas katil, iye dop?

Topik bualan pagi di Hot FM ari nie cukup menarik pada aku. Kalo ikutkan mau jerk aku menelipon tapi rasa cam sama je citer pemanggil-pemanggil dengan aku.. lebey baik tak yoh.. kang bosan lak FBI, Usop Wheelchair dan FF.. Topik today kalo korang dengor PRIVASI TELEFON BIMBIT PASANGAN !


Wah.. hangat dok? 
Moh aku kupas sedikit cerita pasal handphone dalam idop aku neh...

Aku rasa pada diri aku PRIVASI HANDPHONE nie dah tak ada.. bak kata my skandal, kita kena telus dan jujur [dah macam tagline PDRM pulak].. aku dan dia memang tak ada rahsia bab tepon dan sms... tapi kadangkala kawan-kawan bikin spoil.. pernah aku terkena tak silap aku tahun 2008 gitu.. my opismate En R send sms dengan panggilan 'yang'.. aku tau rata-rata kawan-kawan memang gitu even yang perempuan pun selalu sms dengan kata-kata manja dan gedik, tapi itu perempuan kan? tak de lah menjengkelkan sangat. Ia menggoyahkan kepercayaan my skandal pada aku masa tuu..Fuhh, jenuh gak laa aku cuba buat biasa. En R nie memang suka buat lawak sampaikan pada kakak-kakak opis yang dah berumur pun gitu gak bunyi sms nya.. yang wat aku tergelak dan rasa sangat bertuah [terasa diri disayangi dan dihargai] bila my skandal balas sms tuu 'Abang R***, nie wan lah.' 

My skandal bagi nasihat kaw-kaw pada aku.. aku terima tapi dia tak marah cuma dia takut bila aku sangat ramah.. katanya En R tu dahlaa duda.. hati-hati katanya! adoi, jauh kat sudut hati aku.. dalam unit aku semua aku anggap ABAH ANGKAT.. hehehe! sebab semua hampir sebaya mak ngan ayah aku.. 

Dan bermula dari waktu tuu...
En R tak pernah lagi menghantar sms begitu..sms dia okeh, tapi dibelakang ayat mesti ada 'yang'.. erm.. korang jangan buat cam gitu tau! kalo itu salah satu dari hobi korang berenti laa yep! 

Lagi satu my skandal pasti akan cek time nak tido segala sms dan  call yang aku buat dan terima.. dia pun suruh aku tengok sms dan call dia tapi aku tengok tanpa ada rasa sangsi.. walopun ada perkataan SAYANG dari kawan dia tapi sehingga hari nie aku masih tak kesah sebab perkataan tu datang dari En Yas**.. hehehe!

Dan dalam kes nie...
aku membuat kesimpulan yang my skandal sangat sayang aku!  **smile!



1 comment:

Azizan Zolkipli said...

insyaAllah, kalau Pakcik dah beristeri nanti pun tak mau berahsia2 dlm sms2 ni ...