Sunday, October 16, 2011

Testing --

Salam Ahad...


Dengan sengaja aku nak testing post entry Dari my iPhone. Sebelum ni, memang Ada try post entry Dari phone via blog lite.. Blog Lite tu tak bley upload pixa tak macam yang new ni. Ceh, statement bagaikan "habis madu sepah dibuang" dan "seperti kacang lupakan kulit".. Hahaha. Sila abaikan okeh!


Testing diteruskan..


Mari Cuba upload pixa.. Maklumlah aku kan pantang berdepan dengan peristiwa, mulalah snap pixa je.. Aku upload pixa Kursus at FRIM - 6/10/2011 bebaru ni senapass okeh.. Erk! Moh kiter---




Fuh.. Aku tak tengok lagi rupa blog aku lepas aku publish ni.. Aku Harap menjadi Dan tak tonggeng terbalik.. Chowwww!








Sent from my iPhone BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments: