Thursday, October 13, 2011

cerita seorang pakcik

Hai, all...

Lama sudah aku sepikan diri ni dari dunia blogging.. rindu ke? tak de maknanya.. aku rasa blog hanya tempat untuk meluahkan rasa kecewa, gembira jerk sejak akhir-akhir nie.. nak story kisah suka suki aku rasa cam dah pudar jerk! hukhukhuk...

Bebaru nie aku diserang satu penyakit yang sangat menakutkan diri aku sendiri.. penyakit aku nie boleh diklasifikasikan sebagai TEKANAN DARAH RENDAH.. yang pelik tu dokter cinta tu boleh cakap aku stress.. mana ade? aku rasa tak de problem pun sejak akhir-akhir ni.. cumaaaaa sehinggalah pada suatu hari selepas aku mc ~~~

seorang pakcik dengan selamba datang kat aku suruh wat itu ini... bebelan demi bebelan tetiba dia bley plak wat lawak bangang kat aku disaat kepala aku dah mcm orang kemaruk dadah [akibat pemakanan ubat tuh]

Pakcik : Laaa.. patut lah mc, ilang ingatan rupanya.. [gelak tawa orang]
Aku : [Terkedu.. dalam hati.. aku nak maki.. tapi aku pikir tu pangkat bapak aku] senyum tak ikhlas ~

Macam siot kan? kalo ko rasa apa? aku sedih lah.. aku nangis sepuas-puasnya, mungkin sedih sebab yang cakap tu aku anggap bapak dan yang gelak tu aku anggap adik maklumlah manusia kurang kasih sayang bapak dan adik perempuan tak de nie memang macam tu kan?

tapi aku puas hati sebab aku dah beritahu apa yang membelenggu hati aku pada pakcik tuu.. dan pakcik tu pun dah balas dan mintak maap pada aku.. adik aku tu, aku rasa dia faham dah kot pasal aku.. Haip.. lain kali jangan wat lagik! babap nanti...hohoh...


No comments: