Saturday, December 31, 2011

2011 yang lampau...

Selamat pagi di pagi terakhir untuk 2011...

Ouwh.. lamanya tak updated blog.. blog tempat melepaskan rasa seksa, sedih, gumbira dan 1001 rasa didalamnya. Akhir 2011, kelihatan seperti mula melihatkan kesedihan pada diri ni. Entah lah kot umor dah banyak.. [erk...adoi malam..hehehe] atau mungkin sedih melihat perangai manusia sekeliling aku yang makin lama makin goyah rasa tanggungjawab jugak perikemanusiaan. 

2011 adalah tahun yang banyak mencoretkan kegembiraan jugak kesedihan. Kesedihan berkisar adik dan ipar duai.. sabor jelah! malas nak ingat.. kegembiraan pulak bila tinggal di rumah sendiri dan anak-anak yang semakin membesar.. 

aku mengharapkan agar 2012 merupakan tahun yang membahagiakan kepada aku dan keluarga.. kalo tak sedih dalam tahun tu tipulah kan..takkan aku tak sedih ye dop? tapi tolonglah jangan cucuk ayor mata aku lagik iye kengkawan.. aku ni hati kering. tapi kalo orang tu berjaya buat aku sentap bermaksud manusia tu memang hati biawak! [sape terasa sorry yek] 

Okiess.. aku nak chow.. Happy New Year kengkawan! I love you all...


No comments: