Wednesday, January 11, 2012

Selangkah ke Sabah baaa...

Hollaaaaa malam...


Selangkah ke Negeri Dibawah Bayu.. Teruja keh aku? ayat kelihatan macam jakun dan tak sabar-sabar tapi tidak dihati.. Banyak sebab musababnya.. 



  • Kengkawan sekepala tak diundang [sentap mak, nyah!] walo bagaimanapun difahamkan mereka diundang diwaktu suntuk.. ada ke patut? 
  • My skandal? Ada site meeting, tak dapat nak elak on the date.. Memang berangan nak angkut jerk my skandal tanpa memikirkan soal tiket..
  • Hati macam tak seronok.. Mak aku cakap "aik, gi jalan pun tak sonok?" Aku balas "Hurm.. entah lah! macam tak excited"
tapi, anasir-anasir negatif harus diketepikan supaya aku tak dicop ANTI SOSIAL pulok iye dok? Dan tak semena-mena nanti aku dituduh penjawat awam yang sombong.. huk aloh! Okiessss.. Bisik aku pada hati "Open ur mind Dee! Terima apa aje yang berlaku.. Ikut je kehendak abang long opis tuu.. InsyaAllah selaaamaaat..."

My skandal sms aku dari Pahang... 
"Sayang abang, Teruja ke nak gi Sabah?"

Aku balas.. 
"Dee akan teruja kalau awak dapat pergi bersama.. Bley?" Ouwhh.. man!


macam nie ke? posing biasa..


Hurm... Cuma kalau my skandal dapat gi mesti aku dapat bergambar gedik over ngan dia.. macam gambari kat bawah nie? Lalala...

Ngomelan abis! Continue jika ada wifi di hotel tu nanti ye! Bye then..



Tak pun over macam ni.. mesti orang nyampah! Adooohhh... 

No comments: