Sunday, January 8, 2012

back to school 2012

Bila my kids mula bersekolah...

Rasa lega yang teramat sangat. Dalam umur 30 tahun, my kids dah bersekolah.. bukan seorang malah semua.. apa tak bangga ko? ko ada? Erk.. bukan nak bangga diri but honestly, I'm glad to be a hot mama [kawan aku kata].. 



Demi my kids, aku ngan my skandal ambik keputusan untuk bercuti for a week.. apa aku peduli, penat beb settle kan perihal sekolah ni ingat senang? lebih lagi bila my little bee dah mula ke tadika.. dengan muka bajet comel, every morning aku cium + hugs dia untuk dia bangun dari tido.. manja teramat sangat.. hanya Allah SWT yang tau macam mana tersentuh hati aku ni bila melihat my baby boo dah ber'uniform' tadika.. maklumlah bee anak yang istimewa.. bagi yang tau kisah aku, pasti tau sejarah bee.. tuu baru tadika belum darjah 1 kan? adoooii malam.. heheheh..




Hurm.. alaaa tomei..tomei.. my baby boo.. sayang mama ngan ayah! 


No comments: