Tuesday, September 25, 2012

Hanya bebelan biasa

Lama aku tak updated blog ni... kadang kala bosan.. kadang kala dah bukak tapi tak de idea.. macam lagu Najwa Latif tajuk 'Kosong' tuu pulak ku rasakan.. 

Sebenarnya nak kata sibuk di opis, dah memang dikategorikan sebagai sibuk laa jugakkan... maklum ler ku ni orang penting opis gak.. mana nak perasmian UTC minggu lepas, bacaan yassin dengan PFN kat UTC Pudu, dah tuu.. minggu ni bos suruh aku ngan klik yang lain prepared untuk arranged satu kursus 3 Hari 2 Malam pulak..

Maka, slogan 'YANG MENURUT PERINTAH' tuu dah tertulis kat dahi, maka aku bertungkus lumus laa membuat edaran kepada mereka wajib pi... ouwh... yang sadisnya, date untuk kursus tu jatuh pada minggu besday aku? ouwh... so sad! ku layankan je.. pas tu minta klik aku call untuk tukar date.. aku nie dah mula rasa keberatan nak pegi untuk buat aktiviti-aktiviti lasak ni.. kalau cakap kat my skandal ngan mak aku dah sah-sah tak dibaginya... tapi? paham ke klik kat opis aku nie dengan masalah aku.. sampai sekarang aku masih berahsia.. 

Erm.. tiba saat dan ketika je aku nak cakap bila dah ada hitam putih.. kalau aku gi, okeh je tapi aku adalah manusia yang tak reti dok diam.. orang buat aku pun nak try.. tuu laa aku.. sebenarnya rindu kenangan nak gi jungle tracking apa semua tuu.. so, just wait n see je laa nengok ku pergi ke tak program yang mencabar fizikal ni.. okiesss, chow!


 
 
sekadar gambar hiasan : 
semasa Kursus Bina Semangat di Impian Country Resort, Ulu Langat 28-29 Mei 2012

No comments: