Tuesday, September 25, 2012

Si hijau



Hebat ke bila tertenggek naik bike ni? huhuhu... aku tau der yang berperasaan begitu bila tengok aku.. ouwh, tambahan pulak awek yang naik kelihatan macam seksi gitu.. ala-ala gojes! sangat merepek pulak kau petang nie, dee! Tak... aku bukan awek gediks tuu... cuma persepsi orang sekeliling sahaja.. 

Ninja Green Lantern ni pesaing hebat aku.. My skandal sangat jatuh hati dengan si hijau nie.. kadang kala rasa nak suruh dia tido atas si hijau.. mulia kan hati saya? hohoh... sehinggakan my little bee selalu tanya aku, "mama, kenapa ayah suka duduk luar tengok motor yer?" aku menjawab dengan nada pasrah dan sedikit tunjuk perasaan "ouwh, yer tengok motor yer laa.." 

it's ok.. tu laa aku.. up to u laa my dear, u nak tengok motor u or u nak tengok awek lalu ke i tak kesah, janji u tak lupa kat i dan anak-anak... bley gitu? ouwh..**tertunduk malu dengan penuh keredhaan diwajah

Bye

 

No comments: