Tuesday, October 23, 2012

Ku terima kau apa adanya

Menghentikan aktiviti bermuka-muka bermuka buku untuk seketika waktu...

sambil menghabiskan keje menulis invois am untuk lebih 600++ orang peserta Pasar Tani, maka ni laa keje sambil menyelam minum air.. melayani lagu-lagu yang tah apa genre semua aku rembat..

tetiba...

bley plak teringin nak tuju lagu... ( hik... )
sengal betul statement ni..
nak share dalam mukabuku memang tak laa kan sebab stop for a moment!

so, aku tuju je lagu tu kat sini...
hurm...
untuk insan teristimewa yang selalu disisi aku..
adakala aku terlupa bahawa aku adalah manusia paling bertuah punya suami seperti dia..
dan,
kadangkala dalam gelak tawa nangis terlepas kata sama ada aku atau dia...
biarlah rahsia!

rasanya ia lagu ni kena kot...
( kalo tak kena, sayaaa laaariiikkk ek...hehehe )


Ku terima kau apa adanya



Mencintaimu.. 

Setulus hatiku.. 
Tak pernah kuberharap lebih darimu 
Hatiku selalu inginkan kamu meski kau tak sempurna dimata lainnya 
Ku terima kekuranganmu 
Yang ku mahu hanya hatimu 

Ku terima kekuranganmu 
Ku syukuri kelebihanmu 
Kerana ku memang sayang kamu... 
Ku terima kekuranganmu 
Kusyukuri kelebihanmu 
Kerana ku memang sayang kamu...



best tau lagu ni...
bukan aje sesuai untuk suami malah mak ayah pun okeh!
nak dengar melodynya... 
silalah men'search' dalam youtube eh!

bye!

No comments: