Saturday, June 11, 2011

Ini bukan entry jual kain.. peace**

kain..kain..lelong..lelong! huk aloh... silap lah, nie bukan entry nak jual kain secara borong okeh... tapi 6 pasang kain ela nie penuh makna kerana ianya pemberian dari seorang sahabat.. memang terkejut sangat sebab aku ingat dia nak kasi kat orang lain, tapi ianya untuk aku.. atau adakah dia telah membaca entry SETELAH DUA BULAN tuu? ermm..kompius neh! sebab lepas aku post entry tuu lah, sahabat aku nie datang bagi aku kain-kain yang santek dan gojes nie.. apa-apa je lah, yang pasti.. dah hantar tempah nie! siap cakap kat makcik tuu jangan siapkan awal-awal nanti aku teruja nak pakai tak sempat pakai raya.. hehehe.. comotkan? sukati laa... janji aku bahagia! rezeki jangan ditolak.. Alhamdulillah, thank you sahabat! "saya sangat terharu dengan pemberian ini kerana segala kerjasama yang saya curahkan adalah ikhlas dan ianya memang tugas saya" ~~ maap, nama tak bley disiarkan atas sebab-sebab tertentu takut hangpa pi kat dia mintak kain nak buat baju raya pulak.. hahaha... Okieessss! End --


No comments: