Sunday, January 8, 2012

Bila hati saket, bahasa dah tak menunjukkan bangsa!

Hai malam...
Malam yang masih muda.. tapi aku rasa macam malam sangat.. i'm so sad actually dengan apa yang berlaku sejak akhir-akhir nie.. Ouwh, bukan berkaitan rumahtangga tapi tentang permasalahan rakan sekerja.

Mana lagi nak mengadu kalo tak blog pelepas rasa nak muntah dan geram aku. My skandal? Dia seorang yang sangat memahami dan selalu nasihatkan aku tentang manusia.. iye.. manusia okeh! sopan dowh bahasa aku ni. tapi patut keh problem yang sempoi aku cerita kat my skandal? mana mungkin.. aku patut meluah rasa pada blog je.. sebab aku nie si penjaga hati.. orang je yang tak reti menilai.. baik bapak aku sampai kawan seopis yang sebaya bapak aku pun aku tibai kalo aku rasa dia tu menjengkelkan dan meloyakan anak tekak aku.. ada aku kesah?

huh... erk.. dah kol sebelas malam.. muda lagik eh? itu bahasa gila-gila.. skang tak bley guna bahasa tu sebab aku kena titon awal.. sok nak tunggu orang sebab nak menumpang kaseh kereta ke PFN.. adoyai.. nasib badan lah! 

Okies.. nanti sambung kesah sentap.. nak bermanja ngan 'anak ikan' aku.. hukhuk.. [jangan memandang aku dengan hina.. :( ]




No comments: