Thursday, January 5, 2012

Jalan Makan Ikut Perasaan..


"Kelass kau maria..." Ouwh bukan.. itu bukan nama aku dan drama bersiri tu pun tak de kaitan dengan life aku.. Sambutan anniversary yang mengalahkan diva ke hulu ke hilir bagaikan dari Jemapoh ke Manchester laa lagaknya.. Kalau anniversary tahun lepas tak celebrated tapi untuk kesekian kalinya dan memandangkan dah seabad [erk..] maka, berjimbalah aku ngan my skandal ke mana-mana tempat yang teringin nak pergi.. tapi idoklah ke oversea okeh!

Anniversary yang sempoi tapi sangat menyeronokkan... tambahan pulak time anniversary aku nie laa demam ombak rindu melanda.. walaweh, maka novel Ombak Rindu lah antara hadiah dari my skandal.. thanks awak! hehehe~~ pas tu makan-makan ikut perasaan kat Kenny Rogers Jusco Anggun.. Hurm... dan lastly before my kids kembali ke sekolah, berjimba di Melaka Wonderland.. 




Tiada apa yang lebih menyeronokkan bila berada disamping si dia.. "Thank u awak sebab sangat sabar dengan karenah saya.. saya selalu menguji kesabaran awak dan sangatlah nakal.. itu belum lagi kenakalan anak-anak.. hehehe! peace awak!"


Babai booo!

No comments: